czwartek, 1 września 2016

Nominacja do Dramione Awards

Witajcie :)

Nadszedł ten dzień, kiedy mam chwilę wolnego czasu (weekend rozpoczynający się w czwartek to spełnienie najskrytszych marzeń) i mogę opublikować post, który sprawia mi wiele radości. Mianowicie pragnę powiadomić, że Muzyczna misja została nominowana do Dramione Awards Poland w kategorii WIP (opowiadania trwające) AU (alternatywna rzeczywistość).
Jest mi z tego powodu bardzo miło i pragnę z całego serca podziękować tej osobie/osobom, która/które zgłosiła/zgłosiły tą historię do Dramione Awards. Przesyłam wielkie serce 
Jeśli uważacie, że Muzyczna misja zasługuje na Wasz głos proszę o oddanie głosu w ankiecie, do której link znajduje się poniżej:


Bardzo serdecznie dziękuję za każdy głos ❤ ❤

A teraz kilka informacji odnośnie nowego rozdziału:
Kiedy byłam na urlopie wymyśliłam mega hiper fajny pomysł na nowy rozdział. Niestety jak na razie nie mam zbyt wiele czasu na napisanie go. Niedługo skończę tłumaczenie Simply Irresistible i wtedy wezmę się za pisanie nowych rozdziałów na Last Minute Love i Muzyczną misję. Także proszę o uzbrojenie się w cierpliwość.

Pozdrawiam serdecznie,

Arcanum Felis

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tu, że na Ciebie zaglosuje. Później patrzę, a post jest z 1 września, a ankieta zamknięta :< Muszę sie wziąć za siebie i zacząć pilnować wszystkiego na bieżąco.
      Mimo wszystko - zasłużyłaś na nominację.
      Ściskam !
      cursed-child.blogspot.com

      Usuń

♥ Dziękuję, że weszłaś/wszedłeś na mój blog
♥ Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś, zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego pisania
♥ Nie spamuj, od tego jest zakładka "Spamownik"

Theme by Lydia