sobota, 5 marca 2016

Intro


Muzyczna misja


Hermiona Granger pracuje w Biurze Aurorów i świetnie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Pewnego dnia Minister Magii Kingsley Shacklebolt wyznacza jej specjalne zadanie — ochronę jego siostrzenicy, niesfornej studentki pianistyki w Royal Academy of Music w Londynie, przed śmierciożercami, którzy prześladują jej rodziców. Była Gryfonka podejmuje wyzwanie i razem z Olivią rozpoczyna naukę w akademii. Pewnego dnia podczas popołudniowego spaceru spotyka Davida, który wywraca jej życie do góry nogami. Jakiś czas później w Biurze Aurorów pojawia się ten, który od zawsze był po stronie zła — Draco Malfoy. Co się stanie gdy dwoje wrogów połączy siły? Czy Hermiona będzie musiała wybierać między Davidem a Draco? Czy Olivia przysporzy więcej problemów niż pożytku? Tego dowiecie się, czytając moją historię.

_____

Witajcie :) Oto nowa zapowiedź opowiadania. Pierwotnie ta historia miała być opowiadaniem o romansie uczennicy z nauczycielem. Ale jedna z czytelniczek zainspirowała mnie do zmian w fabule i tak oto w gronie bohaterów pojawił się uwielbiany przez wszystkich Draco Malfoy. Dziś albo jutro zacznę pisać rozdział, w którym blondyn się pojawi także nie zrażajcie się do początkowych 4 rozdziałów. Mam nadzieję, że trójkąt miłosny będzie ciekawszy niż pierwotna wersja ;) Także tłumaczenia sobie chwilę poczekają. Z góry przepraszam fanów Simply Irresistible i Życia od nowa. Weny niestety nie da się powstrzymać :)
W zakładce Bohaterowie pojawiło się kilka ciekawostek o Draco. Zapraszam do lektury :) 
Piszcie co sądzicie o zmianach. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna :)  Miłego weekendu :) Enjoy!

32 komentarze:

  1. Opis mnie intryguje.
    Pozostaje mi czekać na pierwszy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pierwszy rozdział pojawi się niedługo ;)

      Usuń
  2. No opis fajny, ale to już wiesz :D przepiękny szablon, nie zmieniaj go!
    No i lecę zajrzeć do bohaterów, czekam na pierwszy rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czułam się jakbym czytała opis książki w księgarni! Oczywiście czekam na pierwszy rozdział i jestem bardzo ciekawa kim on się okaże!

    Życzę też duuużo czasu, bo to już trzecie Twoje opowiadanko, które z pewnością pokocham jak poprzednie <3

    Pozdrawiam
    Nilkrokusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Miło, że się podobało :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jest!!!!! Tyle czekałam, ale się doczekałam. Świetne, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać twojego autorskiego opowiadania. Na podstawie zapowiedzi wnioskuje, że będzie bardzo dobre :D
    Życzę dużo weny :)
    Pozdrawiam
    Arabbela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) fajnie, że się podobało ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Interesująco się zapowiada :D
    Będę czytać :)
    + zapraszam do mnie http://syriusz-inna-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście wpadnę w wolnej chwili ;)

      Usuń
  7. Nie to żebym naciskała, ale nie waż się zmieniać tego szablonu! :D jest piękny :D
    Zapowiedź bardzo intrygująca, znając Cb to pewnie tak się sprężysz że zanim się obejrzę to juz dodasz 1 rozdział :D
    Zaraz zajrzę do zakładki Bohaterowie bo ciekawa jestem jak wygląda ten przystojny brunet :P
    Pozdrawiam serdecznie, Iva Nerda
    kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay dla czytelników wszystko szablon zostaje :D
      Dziękuję fajnie, że się podoba. Rozdział na pewno pojawi się w nadchodzącym tygodniu ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Opis bardzo mi się podoba i zaintrygował mnie. Czekam na pierwszy rozdział
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyczuwam niekanoniczny (bardzo!) paring. Ale nie ukrywam, że najbardziej lubię właśnie historie z własnymi bohaterami ;) biorę się za kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze wyczuwasz :D ten pairring będzie bardzo oryginalny ;)

      Usuń
  10. Hm... nie czytam blogów takiego formatu, więc może to być naprawdę dobra przygoda. Opis mnie zaciekawił, ale nie jestem pewna, co będzie się pod nim kryć, więc lecę prędko dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś :) mam nadzieję, że ta historia Ci się spodoba ;)

      Usuń
  11. Zachęcające intro. Czy siostrzenica, którą dorosła Granger ma się opiekować, jest mugolką? Czy Hermiona pozna mugola? W zasadzie jej ze wszystkich czarodziejów najłatwiej będzie się zaadaptować w tym świecie. Ciekawa jestem, jak to wszystko się potoczy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) zachęcam do dalszego czytania i poznasz odpowiedzi na swoje pytania ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Powiem tylko, że Olivia jest czarodziejką, a brunet mugolem :)

      Usuń
  12. Ok, wreszcie zabrałam sie za czytanie :)
    Może być ciekawie… Więc lecę czytać następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się ciesze, że postanowiłaś przekształcić opowiadanie na dramione. Właściwie myślałam dzisiaj o muzycznej misji i zastanawiałam się, czy nie nakłonić cie do takiej zmiany, gdyż uwielbiam twoje opowiadania, ale także bardzo kocham dramione ♡
    Jednak uprzedziłas mnie, z czego naprawdę się ciesze ☆☆
    www.crazy-in-love-dramione.blogspot.com
    Pozdrawiam #Hedwiga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) Od jakiegoś czasu chciałam pisać swoje dramione, a pomysł jednej z czytelniczek mnie do tego zainspirował :) Chyba zajmę się pisaniem, a tłumaczenia poczekają ;)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo się cieszę z tej nowej zapowiedzi. Trzymam, rzecz jasna, kciuki za Draco - niech wykopie pseudo-rywala na Wyspy Szetlandzkie ;) Nie ukrywam, że żal mi trochę poślizgu z nowym rozdziałem SI, na który czekałam, ale "Misja" Draco tutaj i teraz jest równie istotna ;)

    Pozdrawiam.
    Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;) obiecuję, że jak tylko skończę pisać wezmę się za tłumaczenia :)

      Usuń
  15. Niesamowicie się cieszę, że dodałaś tutaj Dracona:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję, że weszłaś/wszedłeś na mój blog
♥ Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś, zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego pisania
♥ Nie spamuj, od tego jest zakładka "Spamownik"

Theme by Lydia